24 apr SPCm: ‘De Nederlandse servicedesk is snel en gemakkelijk aanspreekbaar’
Danny Sprangers van Spranco Metaalbouw: ‘Wij werken sinds enkele jaren met het ERP-pakket van Liemar. We waren destijds op zoek naar een ERP-pakket dat goed bij onze manier van werken zou passen. Nadat we met Liemar in aanraking zijn gekomen, hebben we een aantal collega’s bezocht die al met het systeem van Liemar werkten. Deze bezoeken gaven voor ons de doorslag en hebben ons ervan overtuigd dat dit systeem voor ons de juiste oplossing was. Het feit dat Liemar ook ons aanspreekpunt werd voor onze AVEVA Bocad software, was daarbij een belangrijk pluspunt!’
Flexibele organisatie
‘Liemar is een kleine, flexibele organisatie waarbij het contact altijd soepel verloopt. We zijn zeer tevreden over de Nederlandse servicedesk. Zij zijn gemakkelijk en snel aanspreekbaar en benaderen problemen vanuit het standpunt van de gebruiker. Een probleem treedt immers steeds opnieuw op wanneer het systeem niet ‘past’. Vorig jaar liepen we tegen een probleem aan bij het uittekenen van een project. Liemar heeft toen gezorgd voor een zeer correcte afhandeling!’
Aanspreekpunt voor AVEVA Bocad
‘Het feit dat Liemar sinds enkele jaren ook ons aanspreekpunt is voor vragen over het AVEVA Bocad pakket dat wij gebruiken, zorgt ervoor dat wij nog steeds erg tevreden zijn met onze keuze voor zowel AVEVA Bocad als Liemar. Een snelle service bij problemen, alsook een verdere ontwikkeling die vertrekt vanuit de noden van de gebruiker, is van groot belang om onze productie snel en efficiënt te kunnen (blijven) organiseren!’